Az őszinte mosoly ereje

Hónapokkal ezelőtt még arcmaszkot viseltünk, ami jótékonyan eltakarta arcunk egy részét, így ajkainkat és fogainkat is. A Bizalmi Kör vezetői klub alapítója, Gangel Péter akkoriban beszélgetett Dr. Horváth Ferenccel, az Implant Központ alapítójával, vezető fogorvosával arról, hogy egy őszinte mosoly elképzelhetetlen ajtókat nyit meg.

A mosoly, mint eszköz

A mai világban elengedhetetlen az, hogy milyen a fogsorunk, mennyire ápolt és egészséges. Nem csak az üzleti életben, de az első benyomás alkalmával óriási eszköz ez a kezünkben.
Nagyon sok páciensünk azért keres fel minket, hogy segítsünk helyrehozni a mosolyukat, ezáltal az önbizalmukat is, mert a fogaik rendbetételével nagyon-nagyot tudnak előre lépni az életük minden területén. Gyakorlatilag életek változnak meg.

Az üzleti életben is óriási előnyt jelent ez, hiszen a mosoly, az ápoltság, egyben a stílus, a megjelenésünk része. Sokak álma a hollywoodi mosoly, ma már mindenki számára abszolút elérhető és bármit meg tudunk csinálni, a tökéletes mosoly elérése érdekében.

Mennyivel könnyebb és mennyivel kevésbé fájdalmas, egy fogászati kezelés napjainkban?

Mindenki fél a fájdalomtól, de a fogászati kezelések és érzéstelenítés olyan magas szinten vannak már, hogy szinte teljesen fájdalommentesen végezhető akár egy foghúzás, fogbeültetés, csontpótlás vagy koronaelőkészítés, sőt még az érzéstelenítés is érzésteleníthető. Erre több száz páciensünk a legjobb példa, hogy aki nekünk egyszer bizalmat szavaz, az többé nem fél eljönni hozzánk, bármilyen kezelésről is legyen szó. Foghúzás után, az azonnali implantáció segítségével akár már aznap délután mehet a Páciens tárgyalásra, nem fog kiesni a napi rutinjából, a munkából, hiszen még aznap kap egy ideiglenes fogpótlást, a nap végén úgy hagyhatja el a rendelőt. Nem kell napokat – heteket foghiánnyal töltenie, emiatt bármilyen kellemetlenséget éreznie.
Természetesen, vannak olyan kezelések, melyek után jelentkezhet pár napig kisebb kellemetlenség, minimális fájdalom, de erre az esetekre is ott vannak a már nagyon hatékony fájdalomcsillapítók.

Mit kell tennünk mégis azért, hogy ha lehet ne kelljen igénybe venni fogászati kezelést?

Nagyon sok mindent. A páciensek rendkívül sokat tehetnek fogaik egészségének megőrzéséért, illetve a fogpótlások tartósságáért. Az alapos és gondos ápolás és tisztítás elengedhetetlen.
Implant Központunkban, nálunk egyedülálló módszerrel 4 havonta hívjuk vissza pácienseinket kontrollra, pontosan azért, ha bárkinél, bárhol és bármikor elkezd egy probléma kialakulni, akkor azt időben fel tudjuk fedezni.

A rendszeres, alapos fogmosás mellett, a fogköztisztítás, a fogselyem használata sajnos még mindig csak keveseknél van jelen. A napi fogápolási rutin részeként, pedig nagyon fontos, hogy ne csak megmossuk a fogainkat, hanem fogselymezzünk és, ha szükséges használjunk fogköztisztító keféket is. Hiszen, kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az autónkat évente kétszer szervízeltessük, rendszeresen lemosassuk, tankoljuk. Figyelünk arra, hogy szép, tiszta fehér inget vegyünk fel, viszont a fogaink tisztaságára, ápoltságára kevesebb hangsúly esik. Pedig az, hogy tiszták, fehérek és fogkő mentesek legyenek fogaink, úgy menjük oda akár egy üzleti tárgyalásra, hogy a fogsorunk rendben van, természetes kell legyen.

A mosolyunk, az egészséges szép fogsor egy stílusjegyünk, megjelenésünk és az üzleti megjelenés igen fontos része. Naponta két alapos, reggeli és esti fogmosással már nagyon sokat tehetünk egészségünk megőrzése érdekében.

A fenti videóban, vagy itt, Podcast alkalmazással is meghallgatható a beszélgetés.

Találkozzunk, és beszéljük meg közösen fogainak állapotát!

ELSŐ TALÁLKOZÁS CSOMAG »

Vegye fel velünk a kapcsolatot:

Biztonsági kód